Labels

Total Pageviews

Tuesday 31 July 2007

Rugăciune

Încălzeşte-mi sufletul, Doamne,
Să îmi pot purta crucea privindu-te în ochi.
Dă-mi puterea de a pleca fruntea,
Atunci când trufia îmi cere să păşesc,
Şi dă-mi apa înţelepciunii,
Pentru a-mi potoli setea de eternitate,
Îndrumă-mi paşii şi dă-le tăria
De care am nevoie
Pentru a-mi înfrunta Golgota.
Să nu-mi trimiţi în cale
Jidovi rătăcitori, hapsâni şi josnici,
Ce-mi cer să umblu când eu cer să stau...
Dă-mi odihna nopţii după truda zilei,
Adu-mi înapoi nevinovăţia privirii,
Întinată de prea aspre nedreptăţi,
Alungă îndoiala pasului şi tremurul vocii,
Gândul cel rău ce şubrezeşte
Năzuinţa cea bună,
Hrăneşte-mă cu pânea cea fără de sfârşit
A trupului Fiului tău,
Şi iartă-mi fala, sfiala şi nimicnicia,
Când drepte sunt drumurile ce duc la tine,
Limpezi izvoarele cele cereşti,
Nemăsurate milosteniile Tale...
Căci a oferi cheia împărăţiei Tale
Celui fără de vină şi celui păcătos,
Ochii cei adumbriţi mi-i deschide,
Să văd săvârşindu-se voia Ta,
Acum şi pururea, şi-n vecii vecilor.
Amin.

No comments: